11 Aralık 2012 Salı

Kaynanamla sex

Posted on 14:59 by Damla Akbağ

Anlatacağım bu olay gerçektir.eski nişanlımın annsini tamı tamına 2 yıl becerdim.işte kaynanamı siktiğim ilk günü anlatağım sizlere.özellikle olgun ve dolgun hatunlar okusun?nişanlım ile üniversitede tanıştık.manisalı lar kendileri benim okul bitmişti.nişanlım hayriye nin okulu 1 yıl sonra bitecekti.o hregün okula giderdi ben ise çalışırdım ve onlarda kalırdım.hergün saat 5 e gider 23.30 da gelirdim gece.gece yatakta kızını sikerdim gündüz kaynanamı.kaynamı ilk sikişimi anlatacam sizlere.adı naime idi. ben kızını sikerken yada öpüp okşarken naime hep bizi gözetirdi.birgün ben kalkmıştım saat 11 gibi tabi kayınpeder işte nişanlım okulda idi.duşa girdim duş alırken akpının arkasında bir gölge belirdi naime anahtar deliğinden beni gözetiyordu.bende ona doğru sikimi kaldırdım 31 çeker gibi okşuyordum.daha sonra birden naime kapının kenarından kayboldu.bende 1 dakika içinde hemen çıktım banyodan.telefizyonun karşısındaki koltuğa oturmuş eteğini sıyırmış aminı okşoyurdu naime ama benim geldiğimi fark edememişti bile bende onu seyrediyordum kocaman memelerinin uçlarını okşuyor ohhhhhhh ohhhhh diye sesler çıkarıyodu.naimenin 110 cm memeleri 100 lükte kalçalrı vardı.o memeleri gördükçe hergün iç çekerdim.aahhh ne zaman yalarım diye.beni kapının kenarından yatak odasına giderken gördü ve arkamdan geldi bana iç çamaşır vermek için dolabı açtı.önümde bir domalmıştıkı kalçalrı ikiye ayrılır gibi kocaman duruyodu. ben biraz yaklaştım sadece onun için bellliki sik yemeyeli fazla olmuştu.yada bizim kayın peder yetmiyordu ona ama baya azgın bir kadındı belliydi yani yaşı 42 idi ama çok azgındı.bnim kendisine yaklaştığımı anladı ve geriye doğru gelmeye başladı birden kalçaları benim yarrağa değivermişti birden ikildi yüzüme doğru baktı.sanki gözleri sik beni diye yalvarıyodu.nasıl başlayacağımı bilmiyodum.belinen tuttup yatağa doğru oturdum onuda sikimin üzerine doğru oturtup boynundan öpmeye başladım naime yelkenleri suya indirmişti bile oooohhhh ohhhh seni çok istiyorum diye mırıldanıyordu.memelerini ellerimle kavradım oo yalamak istediğim memelr ellerimde idi şimdi.üzerindeki ince gömleği çıkartım yüzünü bana doğru çevirip sütyenine sığmayan kocaman kovun gibi memeleri okşamaya başladım.sütyenini çıkardım memeleri somurmaya başladım ben yaladıkça naime iyice gevşmeye başladı her yerimi ye bitir kocacım demeye başladı bile.aşaya doğru indim ve eteğini iyici sıyırdım iç çamışır yoktu amı ise sulanmıştı bile amınının sıcaklığına dilimi koyduğumda içim aktı birden çünkü feleket sıcaktı.ben yalatıkça o yumşuyor. inliyor ve sular seller gibi amı akıyordu.birden iyice inleye başladı sik artık kocacım amımı sik beni erkeğim sik ne olur kocacım diye bağırıyodu.bende 23 cm kalınyarrığımı amının ynkalrında gezdirmeye başladım ve içine sokmaaya başdım aman allahım amı çok dardı sikim zor zahmet giriyodu ben sokarken o bağırıyodu.oo süper memelrini tuttup amına şak şak vuruyordum naime sik kocacacım sik. diye inliyordu.kadın ben boşalmadan 5 kez boşaldı.yarım saat siktim öylece onu çünkü inledikçe suratının şekilden şekile girmesi beni delirtiyordu.boşalacağım zaman geriye doğru çekilmeye başladım ama naime içime kocacım içime akıt diye bağırıyordu bende onu kırmadım sicaklığımı işçine akııttım o gün çok boşalmıştım çünkü çok zevk almıştım.sonra benim yarrağı ağzına ldı kaldırdı domalttım naimeyei böyle çeşit çeşit o gün tam onu 2 saat siktim.4 posta .sonra ben hayatımda senin gibi bir erkek görmedim diyerek duşa girdi kzım çok şanslı.sen adamı siktikçe öldürüsün lan dedi.ben o günden sonra onu her fırsatta siktim 2 yıl boyunca sonra ayrıldım kızından.aslında naimeyi bırakmak isteemedim ama neyse.ençokta o züzüldü gidilşime.

No Response to "Kaynanamla sex"