29 Haziran 2012 Cuma

sinemada başlayan seks yatakta bitti

Posted on 15:15 by Damla Akbağ

Selam beyler benim adım mutlucan 22 yas ve istanbulda ikamet ediyorum bir kiz arkadasim var ismi xxxxx 19 yasinda iri gögüslü dolgun kalcali bir hatundur. gorupte ici gecmeyen erkek yoktur.He bu arada yasadigim bu olay tamamen gerçektir. İkimizde özel bir üniversitede okuyoruz. Ben onu çok arzuluyordum sanki oda beni arzuluyordu ama birbirimize açılamama gibi birşey vardı. Bir gün eve giderken avm'deki sinema manşetlerinde yeni bir film çıktıgını görünce merak ettik ve gidip izleyelim dedik. Ben biletleri aldım , salona girdik ve oturduk.. Filmin başlamasına 10 dakika var. xxxxxunda üzerinde mini bir etek var gözlerimde daima onda. Zaten karanlıkta o ve kimse ona baktıgımı farkedemezdi fırsat bu fırsat dedim anlayacagınız.Film başladı yarım saat geçtikten sonra uyku bastırdı xxxxxa ben uyuyum sen izle dedi ben tamam olur dedim. Bende izlerken o an bacaklarına bakıyordum ellerimi üstüne atmak istiyordum.Ve sonunda cesaretimi toplayıp yavaşca ellerimi bacaklarına dogru götürdüm ve az elledim durdum.. Önce ses çıkmadı devam edince ne yapıyorsun mutlucan dedi.. Ses çıkarmadan devam ettim sonra sesi çıkmadı hoşuna gidiyordu gitmese izin vermezdi herhalde.Yavaş yavaş kilodunun arasına kadar dokundumm oda kendinden geçmişti ellemememi istiyordu.Ben buna burada yapmayalım bize gidelim diyince hemen tamam olur diyip cevap verdi o an çok şaşırmıştım.. Filmin bitmesini beklemeden kalkıp evin yolunu tuttukk.. Eve girer girmez kucagıma atladı ve öpüşmeye başladık hadi beni odana götür diyip duruyordu... Odaya girip yataga uzandırdım ve dudaklarına yapıştım.. Yavaş yavaş soymaya başladım öznür kendinden geçmek üzereydi çıldırırcasına yala beni diyordu.. Gögüslerini , vajinasını yalamadıgım yeri kalmadı.. Hadi artık dayanamıyorum diyince benimkini çıkarıp agzına verdim bir iki dakika yalattım , arada nasıl iyi sakso çekebiliyormuyum mutlucan diyordu.. Öyle yalıyordu ki ama oda beni baştan çıkarmıştı artık.. Tamam yeter bu kadar hadi yapalım diyince yatakta domalttım bir daha yalayıp bir anda sokunca yavaş yavaş ne yapıyorsun dedi. Tamam hayatım diyip sokup çıkarmaya devam ettim , tatlım süpersin erkegim harika yapıyorsun daha hızlı ol diyip inliyordu. Artık öyle çıldırmıştıki mutlucan altına yatmak istiyorum beni deli gibi sikmeni istiyorum dedi. Altım altıma hızlı bir şekilde sokup çıkarıyordum ikimizde zevkten ölüyorduk. O ara biraz daha agzına verdim tükürükleyerek yaladı. Bu sefer ben yataga uzandım ve hadi gel üstüme otur hopla dedim. Üstüme oturdugu an o amcıgını öyle bir hissettim ki ölüyordum zevkten.. Okadar hızlı hopluyordu ki üstümde yataktan gacur gucur sesler geliyordu.Ben nerene boşalmanı istiyorum diye sordum ona göre pozisyon degiştirecektim.. Bir anda aşkım yüzüme boşalmanı istiyorum daha sonra spermlerini agzıma almak istiyorum dedi. xxxxxu domaltıp yine geçirdim önden arkadan girmedigim yer kalmamıştı patlamaya yakın sana dön diyince dönersin dedim ve hızlı hızlı sikmeye devam ettim.. 2 dakika sonra xxxxxum dön dedim ve yüzüne fışkırttım.. o an agzına aldı yine yalamaya başladı erkegim işte sen busun harikasın... Beni çok mutlu ettin , artık beni 2 günde bir sikmeni istiyorum dedi.. Benimde hoşuma gitti bu tabiki 2-3 dakika daha agzına verdim dibine kadar kökledi yalayıp yuttu. Artık 2 günde bir yapıyoruz , devamını yine yazacagım. Böyle içten anlatılan bir Seks Hikayesi daha bulamazsınız , okumazsanız çok şey kaçırırsınız. Ayrıca Bu sitenin erotik hikaye yollama kısmıda hoşuma gitti.. Hadi Hoşçakalın.

No Response to "sinemada başlayan seks yatakta bitti"