5 Şubat 2012 Pazar

evde kimse yokken yan komşunun kızını siktim

Posted on 07:46 by Damla Akbağ

evde kimse yokken yan komşunun kızını siktim dediğim gibi oldu her şey an ve an sizlere anlatmak istiyorum bunu öncelikle komşumuz yeni taşınmıştı ve ilk gördüğümde güzelliğiyle büyülemişti adeta beni aşık olmuştum neredeyse. Kızın odası benim odamın yanı oldu ve yataklarımız yan yana arada sadece bir duvar var duvar olması sikiş patlayacak gibiydi. ben bu kızla artık arkadaş olmuştum. bir gün bizim evde kimse yokken börek yapmış ve getirdi kapıyı açtığımda geceliği beni benden almıştı zaten. Girmez misin içeri dedim biraz dertleşir konuşur ay demler börekle içeriz. oda kabul etti ve ilk defa evime giriyordu. kız resmen gecelikle benim evime girmişti ben yarrak diklendi zaten yüzü kızın çok tatlı otur yüzüne asıl yani. yanyana oturduk ve bacaklarımı sürtürmeyle başladık işe ben onun amını kilodundan okşarken zevkten bayılmaz üzereydi kilodunu çıkarmıştım geceliğin altında sulu amcığını bulup soktum kız bağırıyordu acıyor yapma diye ama ben psikopata bağlamıştım artık kıza ardarda tam 4 posta kaydım ve oda saatlerce amından zevk sularını akıttı hayatımın en güzel gününü yaşamıştım ama artık bitti..

No Response to "evde kimse yokken yan komşunun kızını siktim"