8 Eylül 2011 Perşembe

sınıf arkadaşlarım tecavüz ettiler

Posted on 12:09 by Damla Akbağ

merhaba ben aslı 18 yaşındayım benim yarın doğum günüm vardı tüm sınıf arkadaşlarımı davet ettim doğum günümde yedik içtik eğlendik tüm arkadaşlarım gitti evde annem babam amcamlarda yatıya kalıyordu 1 haftalığına evde yalnızdım birden kapı çaldı sınıf arkadaşlarım ama erkekler vardı bir kısmı 5 kişiydiler içeri almıcakmısın dediler tabi buyrun dedim sonra kendi aralarında bakıştılar beni tuttular bluz ile eteğimi çıkarttılar altımda hiç bişey yoktu zaten kılsız amımı görünce dahada azdılar ellerimi bağladılar ağlıyordum nolur yapmayın dedim ama dinlemiyolardı.. seni biz sikicez dediler bekaretimi kimseye vermemiştim mert beni dömeltti arkama geçti dayamaya başladı hiç siktirmemiştim canım çok yanıyordu nolur yapma diyordum ama dinlemiyordul hepsi bir tur döndükten sonra döllerini şarap şişesi getirmişler şarapları bardağa döküp dölleri şişeye boşalttılar sonra amımı yaladılar mert sokmaya çalıştı ama çok kalındı girmedi amıma krem sürdü okşayarak bu kısım çok zevkliydi zevkten deliye dönmüştüm ve sokmaya başladı çok fena inliyordum hepsi amımdan siktikten sonra dölleri hep şarap şişesine boşalttılar benim amımdan kanlar geliyordu şarap şişesini amıma dayayıp şarap şişesine girmesini sağladılar öpüp yalamaya başladılar evimde kaldı cuma günü okul vardı okula gidemedim onlar yüzünden onlarda gitmedi beni gene siktiler pazar gününe kadar aynıydı pazar günü şişe taşıcaktı artık ve bana bunu içmemi söylediler itiraz ettim tokat attılar hala içmedim tekmelemeye başladılar içmeye başladı tadı berbattı 2 yudum aldım yutmamı söylediler zarzor yuttum tadı iğrençti hergün videomuda çekmişlerdi gene çekiyolardı beni orospu yaptılar şişeyi zarzor içtim şimdi sana unutamayacağın bir piçlik yapıcaz dedi bacaklarımı açtı amıma girdi boşaldı hepsi boşaldılar pazar günü akşama kadar boşaldılar dönerek hepsi amımdan döller akıyordu biz ne dersek onu yapacaksın dedi kabul ettim videolarım vardı ayrıca çok popülerdim yaşadığım semtte çarşıya gideceğimizi ve beni onlar giydirdiler yol ortasında herkezin içinde amımı götümü elliyodu hepsinle 1 hafta bunu yaptık insanlarda benim orospu olduğumu anlamıştı artık çok utanıyordum bir gün babama şikayet gelmiş annem evde yoktu babam gelince okuldan eve tokat attı yatağa götürdü madem vermeye meraklısın bizede var orospu kaltak dedi sikmeye başladı hem götüme hem amıma boşaldı çıplaktım beni sokağa attı telefonla arkadaşımı aradım kıyafet getireceğini söyledi ama getirmedi evine kadar çıplak yürüdüm 20-30 kişi çıplak görmüştür beni yakındı evi gel bakalım minik orospum diyip sikmeye başladı artık dayanamıyordum okula gidince herkez örenmişti herkezin bakışları değişti bana devamsızlığım 30 ları geçmişti yazılılara girememiştim onların yüzünden müdür beni odasına çağırdı sınıfta kalıcaksın biliyorsun demi dedi biliyorum dedim istersen sınıfı geçebilirsin heyecanla nasıl dedim soyun ve dömel dedi ağlayarak bişey demeden soyundum ve dömelerek sokmasını bekliyordum telefonla videoya çekiyordu arada bir çağırıcam seni canım dedi istediğim zaman gelirsin dedi sokmaya başladı kapısı kitli değildi hizmetlide ağzıma veriyordu hergünüm böyle geçiyor

No Response to "sınıf arkadaşlarım tecavüz ettiler"